در چه شهرهایی می‌توانم از فرش کریمی خرید کنم؟

از تمامی شهر های ایران می توانید خرید کنید و ارسال محصولات بالای 500 هزار تومان رایگان می باشد.

در چه ساعت‌هایی می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و سفارش‌های خود را بین ساعت 9 صبح تا 21 شب دریافت کنید.

آیا امکان دسترسی به سوابق خرید خود را دارم؟

بله. با مراجعه به قسمت حساب کاربری و انتخاب گزینه “سفارش ها” میتوانید سفارش های قبلی خود را مشاهده کنید. (البته اگر در هنگام خرید حساب کاربری باز کرده باشید)

با چه روش هایی می‌توانم مبلغ کالاهای خریداری شده را پرداخت کنم؟

پرداخت در فروشگاه فرش کریمی با سه روش امکان پذیر است: 1-پرداخت به صورت کارت به کارت 2- پرداخت در محل 3-پرداخت اقسادی (هماهنگی تلفنی)

شرایط مرجوع کردن کالا چیست؟

در هنگام تحویل گرفتن سفارش خود به این موارد توجه داشته باشید و در صورت مشاهده هرگونه ایرادی با واحد پشتیبانی فرش کریمی تماس بگیرید: “سلامت کالاها، تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش‌گذاری شده، کامل بودن سفارش، تاریخ انقضا و سالم بودن بسته‌بندی محصول.” در صورت مشاهده هرگونه اشتباهی نهایتا تا هفت روز بعد از دریافت سفارش فرصت ارائه درخواست مرجوعی وجود دارد و هزینه حمل به عهده ما می باشد.  اما در صورتی که از محصول خریداری شده خوشتان نیامده باشد  می توانید تا 7 روز مرجوع کنید و هزینه حمل بر عهده مشتری می باشد.

آیا امکان فروش محصولات ما برروی سایت فراهم است؟

بله برای ثبت درخواست همکاری می توانید در بخش حساب کاربری به صورت فروشنده ثبت نام کنید و تا 24 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت و پس از تایید اطلاعات می توانید فروشندگی کنید

به چه صورتی میتوان کد تخفیف دریافت کرد؟

با مراجعه به صفحات فضای مجازی فرش کریمی می توانید از آخرین تخفیف ها مطلع شوید

آیا پس از ثبت سفارش امکان تغییر آدرس وجود دارد؟

خیر،  این امکان محیا نمی باشد و برای تغییر آدرس باید سفارش لغو گردد و مجدد در آدرس جدید ثبت گردد.

شرایط تحویل سفارش به چه صورت است؟

در زمان تحویل سفارش اعلام شماره سفارش یا کد تحویل به فرد فرستنده الزامی می باشد. در غیر این صورت سفارش تحویل داده نمی شود. در ضمن کد تحویل همان شماره سفارش است (4 رقمی) که هنگام خرید داده می شود در ضمن در پنل حساب کاربری قابل رویت هست و بعد تایید سفارش به شما پیامک می شود.